FAQ2017-01-11T18:06:06+00:00

FAQ

Nedenfor vil du finde svar på de sprøgsmål, vi oftes bliver mødt med.

PRODUKT

Hvordan virker MÅRSTOP?

Mår er kendt for at afmærke deres territorier ved hjælp af unikke duftspor. Mårens duftspor gør, at måren føler sig hjemme og signalerer til udefrakommende mår, at det pågældende område er optaget. Som konsekvens søger nytilkomne mår videre til nye og uberørte territorier. MÅRSTOP er udviklet til at sløre mårens duftspor og dermed dække over mårens territoriale duftafmærkning.

Hvem kan anvende MÅRSTOP?

MÅRSTOP er tilsigtet både privat og professionel brug. MÅRSTOP er enkelt at anvende og kræver ingen forudgående erfaring med mårfordrivelse. Med MÅRSTOP følger en kort og præcis brugsanvisning, som hurtigt guider brugeren igennem opsætningsprocessen.

Hvor lang tid holder MÅRSTOP huset mårfrit?

MÅRSTOP indeholder 15 duftklude, der dækker 8-10 m2 og holder i op til 30 dage – afhængigt af klima og luftgennemstrømning. Udtømte MÅRSTOP-duftklude kan fordelagtigt erstattes af friske, for dermed at sikre, at huset eller motorrummet forbliver mårfrit.

Er MÅRSTOP giftigt?

Effekten fra MÅRSTOP udgøres i stedet af den karakteristiske MÅRSTOP-duft, som stammer fra en sammensætning af udelukkende naturlige råstoffer.

SERVICE

Hvad omfatter garantien?

Ved køb af MÅRSTOP følger 30 dages 100% tilfredshedsgaranti. Det vil sige, at du kan refundere dit køb hos os, hvis produktet ikke lever op til dine forventninger. Såremt du ønsker at returnere produktet, er alt du skal gøre, at sende os en beskrivelse af, hvorfor du er utilfreds med produktet, restindhold og den del af etiketten, hvor datokoden står oplyst. Vi dækker naturligvis dine omkostninger forbundet hermed.

Hvordan bestiller jeg MÅRSTOP?

Ved at klikke “KØB” føres du videre til “SHOPPEN”, hvorfra du selv kan tilføje det ønskede antal MÅRSTOP-enheder. Herefter klikker du “TILFØJ TIL KURV”, som fører dig videre til “INDKØBSKURVEN”. Her præsenteres et overblik over din bestilling samt mulighed for at redigere købet. Du kan nu klikke “GÅ TIL KASSEN”, hvor du bedes du udfylde dine kontaktoplysninger (navn, adresse, m.v.) og til sidst dine betalingsoplysninger. Oplever du problemer med bestilling eller betaling, er du altid velkommen til at kontakte os. OBS! Som noget nyt, kan du nu anvende Danske Banks MobilePay som betalingsmiddel.

Hvor lang tid går der før min pakke ankommer?

Bestillinger pakkes og afsendes samme dag, som vi modtager ordren! Vi anvender POSTNORDS pakkeomdeling, hvor den forventede leveringstid til private husstande er 1-3 arbejdsdage. Med ”TRACK & TRACE”-funktionen kan du altid selv spore, hvor langt din pakke er kommet og hvornår du kan forvente dens ankomst.

Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har uopklarede spørgsmål?

Hos Naturlig – virksomheden bag MÅRSTOP – står vi altid til rådighed, og er klar til at gøre hvad vi kan, for at hjælpe dig bedst muligt. Du er derfor altid velkommen til at kontakte vores support med uopklarede spørgsmål. Du kan enten bestille et opkald eller kontakte os direkte på telefon eller e-mail.